Časový limit vaší relace brzy vyprší v důsledku neaktivity. Kliknutím na tlačítko OK prodloužíte časový limit o dalších 120 minut.
Jsme Manutan,
expert na vybavení firem.
„Nabízíme kvalitní vybavení průmyslové výroby, skladů, dílen nebo kanceláří. Dodáváme ho velmi rychle a rádi poradíme, co vybrat. S nákupčími i dodavateli komunikujeme férově, díky čemuž se k nám neustále rádi vracejí.“
Tomáš Střelský
Managing Director Manutan CZ, SK a HU
Proč se na Manutan v Česku spoléhá více než 12 000 zákazníků
Zboží doručíme do druhého dne
Zboží, které máme skladem, objednejte do 13:30 a následující pracovní den je u vás.
Za dopravu neplatíte
U každé objednávky nad 1 000 Kč bez DPH garantujeme dopravu zdarma.
Získáte záruku až 10 let
Záruční podmínky máme jednoduché – na většinu zboží poskytujeme záruku 10 let. Kvalitě prodávaného zboží věříme.
Nabídku zašleme do 24 hodin
Vaším časem neplýtváme. S nabídkou zavoláme nebo napíšeme do 24 hodin.
Zboží vyneseme a smontujeme
Kancelářský nábytek nebo regály vyneseme i do vyšších pater a připravíme k používání. Ušetříme vám čas i nervy.
Umíme 3D návrhy a tech. konzultace
Máme v týmu odborníky, kteří vám zodpoví technické dotazy nebo navrhnou 3D vizualizace kanceláří nebo skladů na míru.
Kdo jsme
Jsme Manutan. Firma s 50letou tradicí na trhu kancelářských potřeb. Staráme se o hladký průběh nákupu i dodávky zboží pro vaši kancelář, sklad, dílnu i průmyslovou výrobu. Nabízíme více než 90 000 kvalitních produktů za rozumné ceny.
Každý den se staráme o více než 200 zákazníků
Vybíráme židle, rudly nebo regály, které splní všechny vaše požadavky. Přitom se neustále učíme a sdílíme navzájem své know-how, abychom zůstávali v obraze.
Nahlédněte k nám
Příběh Manutanu
- 1966
-
Jsme součástí Manutan International – nadnárodní firmy založené ve Francii roku 1966, která postupně pronikla do 17 zemí Evropy. Z naší centrály v Ostravě-Třebovicích obsluhujeme také slovenský, polský a maďarský trh. Denně do těchto zemí expedujeme ze svého logistického centra více než 700 zásilek.
- 2005
-
Pod značkou Manutan působíme v České republice od roku 2005, zkušenosti tady však sbíráme už od roku 1992. Za tu dobu jsme zjistili, jaké zboží potřebují české firmy a vyladili veškeré procesy. Díky tomu se můžeme naplno věnovat péči o zákazníky.
Kvalitu naší práce dokládá certifikát ČSN EN ISO 9001:2016.
- 12 000
-
V rámci ČR aktuálně obsloužíme 12 000 zákazníků ročně. Kromě logistického zázemí máme vlastní call centrum pro příjem objednávek a poptávek, obchodní a marketingové oddělení. Nákupčím usnadňujeme práci i chytrým e-procurement řešením.
Vyzkoušejte naše nejžádanější služby
Židle na zkoušku
Ta vypadá pěkně, ale co na ni řeknou kolegové a jejich záda? Při nákupu od Manutanu přesně víte, co pořizujete. Pošleme vám zdarma...
3D vizualizace
Zcela zdarma zpracujeme profesionální 3D návrh vašich kanceláří nebo půdorysné návrhy rozmístění vašich dílen či skladů...
E-procurement
E-procurement je řešením moderního digitálního obchodu a ideální je pro opakující se nákupy, které obsahují mnoho položek...
Zpracování poptávek
Máte speciální požadavky, jako barvu, čas, dodání či cenu? Jsme tu pro vás, stačí se ozvat.