Časový limit vaší relace brzy vyprší v důsledku neaktivity. Kliknutím na tlačítko OK prodloužíte časový limit o dalších 120 minut.
E-procurement
Co je e-procurement?
E-procurement je řešením moderního digitálního obchodu a ideální je pro opakující se nákupy, které obsahují mnoho položek. Pomocí tzv. „e-procurement“ řešení spolupracujeme se zákazníky na optimalizaci rozsáhlých nákupních procesů.
Zjednodušeně řečeno, jde o propojení našeho e-shopu s vaším nákupním systémem. Váš nákupní proces tak bude výrazně jednodušší a transakční náklady nižší.
Jaké jsou možnosti e-procurementu v Manutanu
Sdílený katalog
Neboli "hosted catalog" je excelový soubor obsahující naše zboží ve Vámi definované struktuře dat s upravenými cenami a definovanými požadavky dle smluvních podmínek.
Nejjednodušší a implementačně nejméně náročný proces. Pracujete s jedním souborem, který máte stále u sebe k dispozici.
XML feed
Datový soubor sloužící k exportu potřebných informací z našeho e-shopu do vašeho systému ve formě XML souboru s požadovanou strukturou. Výhodou je automatická denní aktualizace dat.
Pokročilejší řešení první varianty. Pohybujete se ve vašem prostředí nákupního systému, v němž máte denně aktualizovaný XML feed s aktuálním sortimentem a cenami.
Punchout
Systém, pomocí něhož získáte přístup do našeho e-shopu. Ceny jsou závislé na předchozí dohodě. Zboží přidané do košíku se přenese přímo do vašeho nákupního systému, v němž dokončíte objednávku.
Využíváte všechny výhody a komfort našeho e-shopu, ale finální objednávka je vždy zpracována ve vašem nákupním systému.
Jak e-procurement funguje v praxi (sdílený katalog / XML feed)
1.
Do počítače (telefonu, tabletu) si stáhnete náš katalog.
2.
Ve vašem systému, pak volíte zboží, které chcete objednat, dle vašich zvyklostí.
3.
Typy zboží, jejich ceny apod. jsou závislé na předem domluvených smluvních podmínkách.
4.
Následná objednávka může procházet schvalovacím procesem.
5.
V elektronické formě je poté objednávka zaslána o našeho systému, kde je vyřízena.
6.
Nakonec od nás obdržíte fakturu – také elektronickou cestou.
Jednoduché, že?
Pokud chcete probrat možnosti e-procurementu ve vaší společnosti, napište nám. Následně budete kontaktováni naším pracovníkem, který vám bude nápomocen.
Chci více informací o e-procurementu