Co vaši firmu brzdí? Na čem ztrácíte čas? Když si osvojíte metodu štíhlého řízení (anglicky lean managementu), zefektivníte provoz, odstraníte zbytečné činnosti a snížíte náklady. Přečtěte si, jaké principy fungují firmám jako je Toyota, DHL nebo Amazon.
Další články
5 tipů odborníka pro skladování baterií, ať máte nářadí v bezpečí
Thomas Bosua z Justrite Safety Group říká, že stále víc přibývá požárů z nedůsledného skladování...
Skladování nebezpečných látek ve firmě: Rozhovor s odborníkem z Justrite Safety Group
Jaké jsou největší chyby při skladování chemikálií? Proč se řídit evropskou normou EN 14470? A...
Pracujete s chemikáliemi? Připomeňte si první pomoc a vybavte pracoviště správně
[Aktualizováno] Chemikálie se nevyskytují jen v přísně střežených laboratořích. I v potravinářství, průmyslu a v...
Jak vybrat dílenský stůl: výška a účel jsou zásadní
[Aktualizováno] Dejte si na výběru ponku záležet – zajistíte kolegům pohodlí při práci a snížíte...
Jaké jsou povinnosti zaměstnavatele při pracovním úrazu?
[Aktualizováno] Pracovní úraz se může stát nováčkům i ostříleným zaměstnancům, kteří podcení riziko práce. Coby...
[Rozhovor] Odborník na bezpečnost práce radí, jak připravit firmu na zimní období
I když zimy v Česku bývají mírnější než dříve, stále je to období, kterému byste...
[Průvodce] Jaký ohřívač vybrat na stavbu, do skladu nebo na firemní terasu
[Aktualizováno] Do větších prostor, třeba skladové haly nebo na stavbu, obvykle využijete topidlo na plyn...
Čím sypat chodníky, když je náledí
[Aktualizováno] Na výběr máte mezi inertním zdrsňujícím materiálem a posypovou solí. Sepsali jsme výhody a...
Jaká je správná vlhkost vzduchu na pracovišti?
[Aktualizováno] Zaměstnavatel musí kromě správné teploty v práci udržovat i vhodnou vlhkost vzduchu. V kanceláři,...