Časový limit vaší relace brzy vyprší v důsledku neaktivity. Kliknutím na tlačítko OK prodloužíte časový limit o dalších 120 minut.
Vrácení zboží a reklamace
Právo na vrácení zboží
Na vrácení či výměnu zboží mají právo do 14 dní od převzetí zboží pouze zákazníci spotřebitelé (soukromá osoba). Vrácené zboží musí být uloženo v originálním obalu, rovněž musí být bez známek používání nebo montáže. Dobropis Vám bude vystaven obratem. Náklady na dopravu zboží, se kterým nejste spokojeni, hradí v plné výši kupující. Zákazník může pro dopravu zboží zpět Manutanu využít jeho služby zajištění zpětného svozu, a to za cenu 150 Kč bez DPH u zásilek do 40 kg, 400 Kč bez DPH u zásilek nad 40 kg. U zásilek nad hmotností 300 kg bude cena stanovena individuálně podle skutečného dopravného.
Právo na vrácení zboží se nevztahuje na zákazníky – firmy (právnické i fyzické osoby), které nakupují zboží za účelem podnikání.
Detailní informace najdete v Obchodních a dodacích podmínkách společnosti Manutan, s.r.o. (PDF) a v Informacích pro spotřebitele (PDF)
Jak konkrétně postupovat při vrácení/reklamaci?
Ačkoli jsme pevně přesvědčeni o kvalitě naší nabídky, avšak může nastat situace, kdy je nutné zboží vrátit či reklamovat. Abychom co nejvíce urychlili proces vrácení zboží a reklamace, sestavili jsme pro vás jednoduchý návod, jak na to.
1.
Přihlaste se do svého účtu.
2.
Klikněte na Přehled objednávek.
3.
Klikněte na Detaily u objednávky, ve které je zboží, které chcete reklamovat.
4.
Klikněte na Vrátit toto zboží u konkrétního produktu, který chcete reklamovat.
5.
Potvrďte zboží a zvolte počet kusů k reklamaci.
6.
Zvolte důvod reklamace.
7.
Vyberte způsob řešení reklamace a zadejte kontaktní údaje.
Na závěr už jen potvrdíte souhrn informací a můžete reklamaci odeslat.
Pokud si i přesto nebudete vědět rady, kontaktujte nás na bezplatném telefonním čísle 800 24 24 24 nebo e-mailu reklamace@manutan.cz.