Časový limit vaší relace brzy vyprší v důsledku neaktivity. Kliknutím na tlačítko OK prodloužíte časový limit o dalších 120 minut.
E-procurement: Digitalizujte své nákupy se společností Manutan
Provedeme vás digitální transformací a nabídneme vám mnoho řešení pro digitalizaci vašich transakcí.
E-procurement a navazující služby jsou firmami široce využívány jako klíčový nástroj pro dosažení úspor, pro zvýšení efektivity nákupních týmů a na snížení dopadu nákupů na životní prostředí. V této oblasti vám nabízíme řadu řešení, ušitých na míru přímo vašim vašim potřebám.
E-procurement a navazující služby ve třech krocích
Cílem e-procurementu je digitalizace transakcí mezi zákazníky a jejich dodavateli. Celý proces je optimalizovaných ve třech krocích, od vyhledávání produktů až po platbu.
1
Přístup k produktům
2
Zasílání objednávek
3
Příjem faktur
E-procurement: Řešení šitá na míru
Využití e-procurementu a navazujících služeb je vhodné pro všechny firmy, které chtějí optimalizovat efektivitu svého nákupního oddělení a zároveň snížit náklady a dopad své činnosti na životní prostředí.
Máte již své vlastní e-procurement řešení?
Díky našemu technickému řešení a našim IT týmům jsme schopni se v rekordním čase připojit na všechna tržiště (tzv. marketplace).
Zvládneme vše, jedno jestli máte vlastní řešení či platformu např. od SAP Ariba, Oracle, Coupa, Basware, Jaggaer, Proactis atd.
Náš e-procurement zahrnuje řadu služeb, z nichž si můžete vybrat ty, které jsou pro vaše podnikání nejrelevantnější.
Elektronický katalog
Ať už se jedná o dynamický (tzv. Punch-Out) nebo statický (hosted) katalog, toto e-procurement řešení umožňuje vašim online uživatelům přístup k produktům prostřednictvím jednoduchého vyhledávání v seznamu se zohledněním sjednaných smluvních podmínek (slevy, vyloučené produkty, náklady na dopravu atd.).
Jak to funguje?
Vaši zaměstnanci si v katalogu vyberou produkty dle svého výběru a vloží je do nákupního košíku, který se odešle jako požadavek na nákup. Je automaticky zanesen do vašeho informačního systému a před transformací na objednávku projde schvalovacím procesem stanoveným vašimi nákupčími..
Punch-Out
Prostřednictvím uživatelsky přívětivého, personalizovaného rozhraní přímo propojeného s naším informačním systémem vám tento dynamický katalog umožňuje přístup ke katalogu produktů, který je v reálném čase aktualizován (ceny, dodací lhůty, stavy zásob atd. Punch-Out je obzvláště vhodný pro správu velmi široké škály produktů s menším počtem opakovaných nákupů.
Statický hosted katalog
Tento statický katalog, který je ve vámi preferovaném formátu přímo importován do vaší nákupní platformy, vám poskytuje přístup k určenému sortimentu produktů a zaručuje stabilitu sjednaných cen. Hostovaný katalog je vhodnější pro správu omezeného seznamu produktů s často opakovanými nákupy.
Propojené systémy
Technologie EDI i API umožňují přenos dat z jednoho systému do druhého, rozdíl je jen ve způsobu fungování. Volba mezi EDI a API bude záviset na potřebách vaší společnosti a vašeho současného a budoucího technologického ekosystému.
EDI
EDI (Electronic Data Interchange) umožňuje digitalizovat a automatizovat výměnu obchodních dokumentů ve standardizovaném formátu, a to buď přímým připojením (tzv. „point-to-point“) nebo prostřednictvím poskytovatele sítě EDI. Zahrnuje všechny typy dokumentů:
- objednávkové formuláře,
- nákupní objednávky,
- mandáty,
- poznámky k dodání,
- uživatelské dokumenty,
- faktury,
- platby...
Tato e-procurement technologie pomáhá zlepšit a optimalizovat tok vyměňovaných informací a nahrazuje tradiční kanály (e-mail, poštu, atd.).
API
Díky API (Application Programming Interface) spolu mohou dvě aplikace (nebo systémy) komunikovat naprosto transparentně. Použití této technologie v rámci e-procurementu umožňuje zrychlit a automatizovat toky například mezi partnery či mezi dodavatelem a odběratelem. Dláždí tak cestu pro novou generaci řešení elektronického zásobování, jako je například Search360 od společnosti Ivalua.
Dosud nemáte své e-procurement řešení?
Pokud vaše společnost dosud nevyužívá e-procurement a navazující služby, nabízíme několik řešení pro zahájení této transformace, včetně založení internetového obchodu.
Zavedení našeho e-procurement řešení je velmi rychlé a snadné a pro vaši společnost z něj nevyplývají žádné náklady. Společnost Manutan na svých stránkách nabízí řadu funkcí podobnou nástrojům e-procurementu:
- účet zohledňující smluvní podmínky
- nabídka produktů a přehled jejich cen a dostupnosti v reálném čase
- sledování nabídek, objednávek a dodávek
- nastavení schvalovacích postupů
- správa nákupních seznamů
- reportování spotřeby
Klíčové výhody e-procurement řešení
Zavedení jednoho nebo více e-procurement řešení ve vaší společnosti přináší řadu výhod:
snížení transakčních nákladů až o 80 %
zvýšení objemu operací nastavením minimální objednávky v nástroji
zlepšení produktivity a efektivity různých týmů (uživatelé, nákup, logistika, účetnictví atd.)
posílení jasného přehledu o výdajích a kontrola nad veškerými nákupy
snížení environmentálního dopadu transakcí
Podívejte se na všechny novinky z oblasti digitalizace zásobování
Na našem blogu naleznete užitečné tipy a rady
Chci se podívat na blogZjistěte, jak můžete prostřednictvím elektronického zásobování optimalizovat svůj dlouhodobě vázaný kapitál
Dematerializujte celý svůj proces zásobování, od vyhledávání produktů až po platbu.
Chci si přečíst článekPotřebujete více konkrétních informací? Kontaktujte našeho poradce...
Pošlete nám e-mail na adresu prodej@manutan.cz
Zavolejte nám na bezplatnou linku 800 24 24 24 v pracovní dny mezi 7:00 až 16:00.